➡ Politica & Garantia de retur

Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ, iar in cazul in care clientul nu este multumit, are dreptul de a-l returna in termen de  30 zile de la data facturarii, conform OUG 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Asadar, poti cere returul sumei achitate in primele 30 zile de la cumparare.

In cazul  abonamentului lunar la Platforma IT, garantia de retur este valabila in primele 30 zile de la achitarea programului ales.

//TODO

Exemplul 1: A fost achitata prima luna si ne aflam in a 12-a zi de la plata primei luni a abonamentului. In acest caz sunt eligil pentru activarea garantiei de retur.

Exemplul 2: Au fost achitate 2 luni de abonament pentru Platforma IT si ne aflam in ziua a 5-a din a 2-a luna. In acest caz nu suntem eligilibili pentru activarea garantiei de retur pentru ca au expirat primele 14 zile de la achizitia initiala.

Nota informativa in legatura cu rambursarea comenzilor

  • Pentru toate produsele online si fizice , rambursarea se face (pentru orice suma) in termen de maxim 14 zile de la primirea cererii de returnare. Clientul isi va primi suma achitata inapoi atat timp cat cererea de rambursare a fost facuta in primele 30 de zile de la achizitia produsului.
  • La rambursarea sumei achitate pentru produsele online, toti clientii isi vor pastra accesul la produsele achizitionate (exceptand produsele pe baza de abonament lunar/anual sau pentru orice alta perioada) si vor primi update-uri constante la acestea.
  • Toate cheltuielile aferente returnarii produselor fizice vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului / produselor se va face in termen de 30 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere.

Te informam ca ne rezervam posibilitatea de a amana rambursarea pana in momentul in care primim produsele sau pana in momentul in care avem toate datele de retur (nume, numarul comenzii si contul bancar al clientului pentru transferul sumei) si/sau pana cand a fost facuta dovada returului pentru produsele fizice.

Procedura de returnare / ramburs

Pentru a cere rambursarea achizitiei pentru produsele online, ne puteti anunta pe email la suport@teachbit.ro specificand numarul comenzii pentru care vrei sa primesti ramburs.

In cazul in care doriti sa returnati un produs fizic, e necesar ca in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii lui sa ne informati cu privire la decizia dvs de a returna produsul, pe email la suport@teachbit.ro.

In orice situatie, veti primi prin email confirmarea de primire a cererii de returnare.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.